Green Lantern The Animated Series 12 '' Invasion ''

 Hayal kırıklığından başka bir şey değil…Böyle başlayan bir inceleme sizi korkutacak haliyle ama vaziyet gerçekten böyle.Ben son iki bölümde büyük  bir savaş beklerken sanırım her şeyi on üçüncü bölüme saklamışlar.Eğer bölümler kırkar dakikalık olsaydı yine lafım olmazdı ancak yirmi dakikalık bölümler olduğuna  göre ne yapacaklarını merak içinde bekliyorum.
 
 Bölüm Byth Rok’ u tekrar görmemizle başlıyor, Deniz Feneri’ ne ulaşmak için gerekli kodu bilen Byth Rok, Atrocitus tarafından esir alınmış olsa da kodu önceden ele geçirmiş olan Yeşil Fenerler – ve Razer – çoktan yola çıkmışlar bile.Ama Deniz Feneri’ ne vardıkları esnada kodu her ne kadar önce almış olsalar da oraya vardıklarında Kırmızı Fenerler ile karşılaşıyorlar.Bu bölümde uzun bir aradan sonra – tahmin ettiğim üzere – Mogo ve Aziz Walker’ ı görüyoruz.Mogo’ yu görmekle beraber Zartok ve Drusa’  yı da görüyoruz.Ayrıca bir Kırmızı Fener gemisi de Mogo’ nun yüzeyine inerek kendilerine bir yolcu alıyorlar.Peki bu yolcu Kırmızı Fener Ordusu’ nu yönetmeye talip Zartok mu, yoksa teknolojiyle yakından ilgilenen Drusa mı ?
 
 
 
Bu bölümde savaş bekleyen birisi olarak, hüsrana uğradığımı söyleyebilirim.Ama yine de Aziz Walker’ ın ortaya birden bire Mavi Fener olarak çıkamayacağını, her şeyin bir anda gelişemeyeceğini ve bölüm içi aksiyonun da telafi edici özelliği olduğunu düşünürsek aslında bölüm güzel.İnsan o büyük savaşı bekleyince ister istemez kalıyor ekran karşısında şaşkın bir  şekilde fakat yine de bölüm başından sonuna aksiyonun dozunu düşürmeyerek ve şaşırtıcı bir sonla karşımıza çıkarak kendini bir şekilde beğendirmeyi başarıyor.
 
 Zilius Zox, bu bölümde bir kum torbası, Atrocitus’ un bir nevi ‘’ mazlum ‘’ yardımcısı gibiydi.Yumruk-tekme yese bile Zilius Zox, dayak arsızı bir çocuk gibi gülmekten de vazgeçmedi.Yaşam sevincine hayranım Zilius ! Bölüm başında onlarca savaş kruvazörü gördüğümde gözlerim yuvalarından fırladı.Atrocitus’ u görmeyi zaten istediğimden, karizmatik lider artı yolculuğunu Yeşil Fenerler’in koruma sahası içine yapan savaş kruvazörleri olunca heyecanım da kat kat arttı.Ama ben bu büyük savaşta – umarım ki öyle olur – mahşerin dört atlısı yerine büyük bir Yeşil Fener topluluğu görmek istiyorum, yeni yüzler artık şart dizi için.
 
 Mogo ve Aziz Walker tahminimin tutmasına gerçekten çok mutlu oldum.Bakalım Kraliçe Iolande’ yi de savaş saflarında görebilecek miyiz ? ama bir tahminimin tutmasını daha isterdim, o da sarı yüzüklerin oluşabileceğine dair bir tahmindi fakat bu gidişle olmayacak gibi.Bakalım savaş sonrasında Kırmızı Fenerler yenilecek ve yeni bir düşman ile karşılaşabilecek miyiz ? Dürüst konuşmam gerekirse savaş öncesinde yazılabilecek pek  bir şey bulamıyorum.O yüzden bugünkü incelememin kısa olduğunun fark etsem bile bir sonraki incelememde bunu telafi edeceğimi düşünüyorum.Bu yüzden şimdilik  size iyi seyirler diliyorum, hoşçakalın.
 
 
'' Hellbazer ''

0 yorum:

Yorum Gönder